وقتی عشق به کاراته جای پول را می گیرد؛ دوستی: بانوان کاراته در اینچئون افتخارآفرینی می کنند

وی با اشاره به اینکه در این مدت روزهای سختی را سپری کرده است، تصریح کرد: بسیار ناراحت بودم چرا که مدتها برای حضور در قهرمانی آسیا تمرینات سخت را پشت سر گذاشتم. حالا به شروعی دوباره فکر می کنم تا بتوانم باردیگر خودم را به ترکیب اصلی تیم ملی برسانم.

این کاراته کا افزود: به پزشک معالجم اعلام کردم که هدفم برای بازگشت به دنیای قهرمانی حضور در بازیهای آسیایی اینچئون است خوشبختانه دکتر کیهانی از روند بهبودی ام ابراز رضایت کرده و از دو هفته دیگر تمرینات بدنسازی را آغاز خواهم کرد و از اوایل فروردین ماه نیز به تدریج دویدن و تمرینات کاراته را از سر می گیرم.

قهرمان سال 2012 آسیا با قدردانی از افرادی که در این مدت او را تنها نگذ اشته اند گفت: باید از خانواده ام که همواره در کنارم بوده اند و همچنین حمایت های مسئولان فدراسیون تشکر کنم.

وی که به همراه خواهرش(دلارام دوستی) چند سالی است تیم ملی را همراهی می کند اظهار کرد: ما عاشق کاراته هستیم و زمانی که برادران روحانی در بازیهای آسیایی قطر به مدال طلا رسیدند من و خواهرم عهد کردیم تا روزی در بازیهای آسیایی همراه با هم برای کاراته ایران افتخارآفرینی کنیم.

دوستی در پاسخ به این سوال که در این سالها خانواده اش مخالف حضور در کاراته نبوده اند گفت: تاکنون سه بار آسیب دیدگی شدیدی داشتم و به همین دلیل مادرم چند بار خواست تا ورزش حرفه ای را رها کنم اما من عاشق کاراته هستم و می خواهم به اهداف خود برسم چرا که هیچ گاه به مادیات فکر نکرده و فقط برای خودم به این رشته روی آورده ام.

وی در پایان با تاکید بر اینکه بانوان کاراته ایران توانایی فنی خود را در این سالها نشان داده اند، عنوان کرد: چنانچه بتوانیم در مسابقات بین المللی زیادی شرکت کرده و تجربه خود را افزایش دهیم بدون تردید در عرصه های مهم مدال آور خواهیم بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: